lørdag 27. august 2011

Meg (- en vanlig "dødelig" blogger) kontra superbloggere

Nå som jeg er en "blogger" har jeg sjekket litt rundt på hva slags blogger som får masse besøkende hver dag. Jeg har faktisk innsett min begrensning; med mindre om jeg er en racer på mote eller interiør har jeg lite å stille opp med.

Jeg er ingen av delene. Klesskapet mitt kan nok få enkelte til å sperre opp øynene, men det er ikke fordi de beundrer min sikre stil, det er heller fordi det der befinner seg klær fra 10 år tilbake i tid - klær som ikke var moderne selv da de ble kjøpt på salg.

Jeg har et hus, men det er heller ikke noe jeg vil ta bilder av for å vise fram som inspirasjon til andre. Det er et herlig og tilfeldig sammensurium av møbler som er kjøpt når det har vært behov for dem.

Så hvordan kan jeg, "medel Svensson" (om jeg var svensk) skaffe lesere til bloggen min?
Jeg kan ikke engang skilte med meninger om ting som er i fokus om dagen.

Jeg kommer aldri til å lokke til meg tusenvis av lesere som kommenterer flittig på det jeg har å si.

Hadde jeg hatt lesere ville jeg spurt dem hva jeg kunne skrive om, men ikke engang en ensom, forvillet sjel har surret seg inn på bloggen min.
Noe utålmodig er jeg kanskje, jeg startet jo bloggen i går...

Får vel bare krysse fingrene for et mirakel ;)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar